ראש עיריית רמלה בפאנל בכירי ההתחדשות העירונית: ״מנהלים את התהליך מקרוב ושמים את התושבים במרכז”
ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, השתתף אתמול בפאנל ״היתרון התחרותי – צמיחה מבורכת של יזמים בזירת ההתחדשות העירונית”, במסגרת הוועידה השנתית להתחדשות עירונית של מרכז הבנייה הישראלי.





